Monday, February 1, 2010

Hotel Granvia Kyoto Promotion         ホテルグランヴィア京都の広告


The finished product from the photo shoot that I participated in last month for the Hotel Granvia Kyoto can be viewed here. Even though it was a little chilly out being the middle of December, I thoroughly enjoyed myself wandering around the city of Kyoto dressed as a ninja.


For those of you wanting to have a one-of-a-kind experience in Kyoto, I highly suggest you take part in the cosplay (costume play) program currently being offered by the hotel while it lasts!

先月行なわれた写真撮影(ホテルグランヴィア京都に来られる海外観光客向けの広告に使用するため)のショットが公開されましたので、お知らせします。広告は英語表現のみなので、興味のある方は是非ここをクリックしてください。12月も半ばということで、少し肌寒さも感じられましたが、私は京都の街を忍者の格好で歩き回り、思う存分楽しんでまいりました。

皆さまのなかで、京都で特別な体験がしたいとお考えのかたがいらっしゃいましたら、今もグランヴィア京都が提案する「京都でコスプレ」(コスチュームプレイ)を強くお勧めします。機会がありましたら是非一度コスプレをして、京都へお出かけください。

(尚、ホテルグランヴィア京都で「京都でコスプレ」を申し込むことができます。)

No comments:

Post a Comment