Thursday, January 7, 2010

FM802 Live Radio Appearance       FM802生放送ラジオ出演


What feels like ages ago, I made my second live radio broadcast appearance on FM802 on December 14. With the holiday season in full effect, I did not have a chance to upload my radio clip until now. You can listen to my broadcast on air (switching between English and Japanese) by accessing the video file above. I played the part of Santa Claus, in full costume (sorry no picture), this time around giving the DJ a gift not from the good ol' USA but a Matryoshka (Nesting Doll) from none other than Russia. As always, good times with the crew at FM802.

もう随分前のような感じがしますが、私は昨年1214日に、FM802に二度目の生放送出演を果たしました。ホリデーシーズンまっさかりということもあり、今までラジオクリップをアップすることができませんでした。私の生出演の模様は、上記のビデオ録画(英語と日本語を切替使用)からアクセスして聞くことができます。今回はクリスマスシーズンということもあって、サンタの衣装を身にまとい、(申し訳ないですが、写真がありません。)サンタクロースとしてラジオ放送局にお邪魔し、DJさんにアメリカのプレゼントではなく、ロシアのマトリョーシカ人形入れ子人形)を贈呈させていただきました。FM802のスタッフさんとの楽しいひとときでした!

No comments:

Post a Comment